6 תשובות
ברור כולן מבקשות מכולן
נע זה לא מביך
מה לא זה נורמאלי
אין שום בעיה, שימי את עצמך בסיטואציה הפוכה שמבקשים ממך? היית חושבת שזה מביך לאותה הילדה? זה דבר טבעי
זה לא מביך, אבל כן הייתי ממליצה לבקש 1 2 וכשתגיעי הביתה לשים עוד בתיק
ממש לא כולן עושות תא זה עם כולן
באותו הנושא: