18 תשובות
להשקיע
כל המקצועות שלך הולכים 30% מהבגרות
תהנה לך
תהנה זאת השנה לפני הבגרויות
להכיר חברים ולהיפתח בפני חברים חדשים
להשקיע אבל אל תשכחי את החברים שלך
תשקיע ב30 אחוז הם כל כך יכולים להציל לך את הבגרות
ותשקיע במתמטיקה ואנגלית
כל השאר מעניין תתחת
אנונימית
להשקיע
לסדר את הזמן
לא לזלזל, 30 אחוז הולכים לבגרות
לנסות לסיים שיעורים כמה שיותר מהר
מה צריך להתרכז רק במתמטיקה ואנגלית ולא בשום דבר אחר?
אנונימי
^ממש לא
צריך להשקיע די בהכל
תשקיע במתמטיקה!!! אחרת תידפק כמוני אל תצא מהפאקינג בית עד שאתה יודע את החומר כמו שצריך כי הקצב הוא מאוד מהיר ואחר כך תהיה בבעיה רצינית
שאר המקצועות נכנסים לתעודה אבל לא לבגרות
לאף אחד לא אכפת מהתעודה,
אז תשקיעו במקצועות שכן הולכים לבגרות
אנונימית
תשקיע אבל במיוחד במצמטיקה!!! אם את/ה ב5 יחל זה לא פשוט.
אנונימית
להבריז מבית הספר ולבלות עם חברים.
התקופה של כיתה יו"ד לא תחזור יותר בחיים שלך.
ממש לא תבריזו מהבית ספר , זהו נגמרו הימים של להבריז כל יום בבית ספר הוא חשוב ועדיף לא לפספס ימים כי אתה תלמד כל הזמן חומר חדש
תשקיע בלימודים כי הציון הזה חשוב, אבל הוא לא חשוב כמו הציון של י"א אז אל תאבד את עצמך בשביל זה.
תנצל את הזמן ללמוד איך לסדר את הזמן שלך, מה שיטות שעובדות לך כדי לא לאחר ומה שיטות לימוד למבחן שעובודת לך. בשנה הבאה אתה תצתרך את הטכניקות האלה אז עדיף שלא תהיה שאנן השנה וכבר תתחיל לבדוק מה עובד לך.
תהנה מהזמן הפנוי שיש לך, אם אתה יכול תעבוד או תגשים מטרות\חלומות כל עוד אתה פנוי יחסית.
תשתמש בזמן הזה כדי לחזק קשרים חברתיים. תצא הרבה עם חברים אחרי הלימודים, תבסס את מעגל החברים שלך ותעמיק קשרים. בכיתה יא גם יהיה לך זמן ליציאות עם חברים, אבל בתקופות מבחנים פחות, ובכללי עדיף לך להגיע לכיתה י"א כשיש לך מעגל תמיכה יציב וטוב.
תשקיע במתמטיקה, לא משנה באיזה רמה אתה, אבל בעיקר אם אתה מתכנן ללמוד ברמה גבוה. יש לך בכיתה י' יחסית הרבה זמן ללמוד מתמטיקה ברצינות, ולהשלים את זה אחר כך זה סיוט. יש הרבה שמתמטיקה לא עיניינה אותם בכיתה י' אבל לפני הבגרויות הם הבינו שהם רוצים ציון גבוהה ואז להשלים את כל החומר זה סיוט. אז תשקיע גם אם כרגע אתה לא חושב שזה מעניין אותך
להתאבד לפני שהחרא הזה מתחיל לגמור לך על החיים
סתם.. להשקיע במתמטיקה
להשקיע בלימודים זה חשוב אבל באותו מידה חברים הם בונים לך ביטחון ואופי ועוזרים לך בהמון דברים.הטיפ שלי זה תהיה עצמך ותיעד לחלק בין חברים ללימודים