6 תשובות
אני חושבת שזה בסדר
אם התקשרת אליה ב3 בלילה כן
שואל השאלה:
התקשרתי אליה לפני חצי שעה
אנונימית
כן
אם היא תמיד ככה לא מתייחסת אז לא אבל חד פעמי כן
אולי היא לא ישנה טוב בלילה, זה בסדר גמור.
בכל מקרה עדיף שאם כבר היא תקשיב לך אז שתהיה מרוכזת
אני לא הייתי עושה את זה
אבל
כן, היא בן אדם..