2 תשובות
אני חושבת שכדאי שתדברי איתו, אם עבדת, וגם אם זה היה רק התלמדות חייבים לשלם לך
לפי החוק הוא חייב לשלם לך גם על התלמדות אלא אם כן הוא דיבר איתך מראש שההתלמדות בלי שכר
שזה לא קורה הרבה..
לא נראה לי שהוא ינסה לעקוץ אותך בכמה מאות שקלים על כמה ימי עבודה
הוא יכול להפסיד הרבה יותר עם תתבעי או משהו
לפעמים הם מבקשים פרטים קרוב יותר ל10 שהם מסדרים את המשכורות
אנונימית