5 תשובות
כן, בהצלחה!
שואל השאלה:
אני בן..
אני בן..
תבדקי קודם כל אם היא סטרייטית כדי למנוע מבוכה, בהצלחה!
אה אני מתה סליחה, בהצלחה בנאדםם
כן תמיד טוב לנסות!
מאמינה בך(:
מאמינה בך(:
באותו הנושא: