8 תשובות
ממש לא
תירגעי הגוף מווסת את רמת הסוכר מהר אבל אל תעשי את זה על בסיס קבוע
לא
Sh!
שואל השאלה:
למה כן למה לא,תסבירו את עמדתכם?
לא חח
סכרת זה לא מגיע מאכילת סוכר אמאלה האנשים פה גאונים
אולי חורים בשיניים
CSD
אכילת הרבה סוכר לא גורמת לסוכרת,דיי פרשתי לדוקים