8 תשובות
ממש לא
תירגעי הגוף מווסת את רמת הסוכר מהר אבל אל תעשי את זה על בסיס קבוע
לא
שואל השאלה:
למה כן למה לא,תסבירו את עמדתכם?
למה כן למה לא,תסבירו את עמדתכם?
לא חח
סכרת זה לא מגיע מאכילת סוכר אמאלה האנשים פה גאונים
אולי חורים בשיניים
אכילת הרבה סוכר לא גורמת לסוכרת,דיי פרשתי לדוקים
באותו הנושא: