9 תשובות
שמעתי שכאילו בדרך כלל בנים שואלים אם את יותר "זמינה" או "נגישה" לא יודעת אבל אל תסמכי עלי אני לא יודעת כלום מחיי
אנונימית
כנראה כי את יותר מדיי יפה בשביל שהם יחשבו שאת שמה עליהם
אז כנראה שאת באמת יפה:)
וכנראה שזה מלחיץ אותם להציע לך חברות... תראי, הוא יגיע ועם יופי כמו שלך זה לא ייקח הרבה זמן.
אבל כמובן, אני מקווה שאת גם יפה מבפנים, אדם טוב, נחמד ומתחשב.
ביישנות 100 אחוז אני מתבייש רצח להתחיל עם בנות יפות
שואל השאלה:
אפשר לדעת למה אתם גם מתביישים להתחיל עם בחורות שיפות בעינכם?
^מצטרפת לשאלה
אני אישית יכול לומר עליי שכנראה לא הייתי מתחיל איתך במידה ואני הייתי חושב שאת יפה כי הייתי מרגיש שלא תרצי אותי כי אני לא יפה כמוך :/
לא תמיד, אבל אם אני לא ניגש למישהי שנראית טוב בעיניי, זה בגלל שאני חושב שבטח הרבה בנים מחזרים אחרייה ומה הסיכוי שאני...
אם זו מישהי שהיא לא הטעם שלי, אין לי בכלל בעיית ביטחון עצמי לגשת, לדבר והכל.
לדעתי אולי מתביישים להתקרב אליך ולהציע חברות כי את יותר מדי יפה
לא יודע מה עוד