5 תשובות
הפס הצהוב?
זה לא מזיק אבל זה עושה רעש כי לא אמורים לעלות עליו וזה כאילו אומר לך שאת עליו
זה לא מזיק אבל זה עושה רעש כי לא אמורים לעלות עליו וזה כאילו אומר לך שאת עליו
שואל השאלה:
אהה באמת?,אני גדלתי על זה שזה נועד להעיר אנשים ישנים(גם הנהג אבל בעיקר הנוסעים חחח)
אהה באמת?,אני גדלתי על זה שזה נועד להעיר אנשים ישנים(גם הנהג אבל בעיקר הנוסעים חחח)
אנונימי
כשתלמדי נהיגה וזה יגידו לך הכל
כן כן יש משהו כזה^^ אני לומדת נהיגה והמורה שלי לא אמר לי אבל ההורים שלי אמרו לי כי ילד של חברים שלהם עשה תאונה
יש בליטות כאלה אני חושבת על הפס הצהוב שנועד להעיר את הנהג אם סוטים הצידה
יש בליטות כאלה אני חושבת על הפס הצהוב שנועד להעיר את הנהג אם סוטים הצידה
אנונימית
אה וזה לא מזיק
אנונימית
באותו הנושא: