9 תשובות
איזה חבר?
שואל השאלה:
מה?
אנונימית
איזה סוג?
לא כל מי שרק יוצאת למסיבות יש לה בן זוג אם בכלל,
בן זוג זה דבר שאמור לבוא ממשיכה פיזית ונפשית לבן אדם מסויים,
ברגע שתמצאי את הבן אדם הנכון זה יקרה.
I:
בית ספר, צבא, אוניברסיטה, דרך חברים וחברים של חברים, חוגים, אתרי הכרויות
לא חסר מקומות להכיר
טועה ממסיבות פחות יכול לצאת איזה משהו אולי סטוץ .. אפשר להכיר המון בנים בכל מקום
אתר היכרויות...חחח
חבר שהוא בן זוג או חבר ידיד?
/..
את לא חייבת ללכת למסיבות...
עם את מרגישה שאת התאהבת בו במבט ראשון או שאת חושבת שהוא יהיה שלך והוא אמיתי ולא סתם מפגר שרוצה רק סטוץ או לבגוד
זה יכול לקרות בקניון , בחדר כושר, במקדונלס , בבריכה , במלון ..ובכל דבר אחר ....
לא חייב ללכת למסיבות בשביל לזכות בבחור ..
רוב המסיבות הם רק למישהי שבאמת יש לה ביטחון עצמי .. ולא ללכת לבד אף פעם .. רק עם חברות או משהו .. (יש לי ניסיון)

פשוט תחכי לו .. הוא יבוא בעצמו אלייך
מאחלת לך הצלחה ❤❤