7 תשובות
מזל טוב.
לדעתי בכל זאת מוקדם אבל הייתי שמחה בשבילו
שמח בשבילו
בעיני מוקדם מידי אבל הייתי מפרגנת לא כל מה שמתאים לי מתאים לאחרים
שיהנו, לא ענייני
הייתי שמחה
שמחה בשבילו/בשבילה
באותו הנושא: