5 תשובות
כן :/
לי יש השבוע שלוש בגרויות (היסטוריה, לשון ותנ"ך). לא יודע כמה זה נחשב עמוס לעומת אצלך
לי יש בגרות מחרתיים
אבל כן הגיוני
אבל כן הגיוני
לא
לא פתאום למלא שכבות יש מבחנים
באותו הנושא: