4 תשובות
זה לא כזה קשה, הרבה שאלות התשובה לפי היגיון
תתרגלי באפליקציה כלשהי שאלות ותעשי סימולציות בטלפון וכבר תראי שתעברי
ייאוש וויתור זה לא הדרך הנכונה
מבטיח לך שתצליחי בסוף כולם מצליחים
תשאלי את המורה אם את יכולה להתחיל בלי תאוריה, כשאני למדתי נהיגה היו מלא תלמידים שעשו תוך כדי. אולי ככה יהיה לך טיפה יותר קל כי כבר נהגת
תמצאי משהו אורגינלי להגיד חחחח
אוקיי בהצלחה בחיים בלי רישיון