9 תשובות
שואל השאלה:
זה כותב לי שזה חסום כי צריך לעשות משהו בהגדרות של החשבון מייקרוסופט
זה כותב לי שזה חסום כי צריך לעשות משהו בהגדרות של החשבון מייקרוסופט
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי ההייתי באתר של מייקרוסופט אבל אני לא יודע לאן הם רוצים שאני יכנס
יש לי ההייתי באתר של מייקרוסופט אבל אני לא יודע לאן הם רוצים שאני יכנס
אנונימי
שואל השאלה:
איפה אני מוצא את privacy & online safety באתר?
איפה אני מוצא את privacy & online safety באתר?
אנונימי
שואל השאלה:
כן, איך קוראים לך בדיסקורד?
כן, איך קוראים לך בדיסקורד?
אנונימי
שואל השאלה:
שלחתי חברות
שלחתי חברות
אנונימי
שואל השאלה:
אז תרשום תשם שלי, ראמזי עבד ראמזי#2801
אז תרשום תשם שלי, ראמזי עבד ראמזי#2801
אנונימי
תגדיר מחדש את הגדרות הפרטיות בחשבון מיקרוסופט שעליו רשום המשתמש
זה מה שצריך לשנות קרה לי
זה מה שצריך לשנות קרה לי
שואל השאלה:
אני מנסה אבל יש לי באג שזה מראה את אותו הדף שוב
אני מנסה אבל יש לי באג שזה מראה את אותו הדף שוב
אנונימי
אז תבקש עזרה מההורים שלך, ואם לא תצליחו תתקשרו לתמיכה של מיקוסופט או משהוא כזה...
לי הם עזרו
לי הם עזרו
באותו הנושא: