4 תשובות
כי זה מוריד קלוריות ללעוס אותם וטעים וזה כמו אוכל אז אנשים עם הפרעות אכילה כשהם רעבים הם לועסים מסטיק
יעני זה במקום לאכול
כי אנשים חושבים שזה גורם ללהפסיק לרצות לאכול וככה זה עוזר להם להרזות אבל זה ממש לא נכון זה גורם לרצות יותר וזה גם ממש לא טוב
גם כי זה מעסיק את הפה,
במקום לאכול משהו ביום את פשוט עם מסטיק ואת "סוג של" לא מרגישה את הרעב.
במקום לאכול משהו ביום את פשוט עם מסטיק ואת "סוג של" לא מרגישה את הרעב.
אנונימית
באותו הנושא: