10 תשובות
תצטרפי לבנות או שתמשיכי להיות בטלפון
תצטרפי לבנות או שתצאי תטיילי קצת
שואל השאלה:
אין לי כוח לצאת מהאוהל אני שוכבת כאן והכל
אין לי כוח לצאת מהאוהל אני שוכבת כאן והכל
אנונימית
אז תהיי בטלפון אם יש לך אוזניות תראי סרטוניםא
שואל השאלה:
יש לי אבל אני רוצה לישון ולא עייפה וחם לי
יש לי אבל אני רוצה לישון ולא עייפה וחם לי
אנונימית
תנסי לשמוע מןזיקה מרדימה ביוטיוב. אני אשים פה קישור
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
שואל השאלה:
לילט
לילט
אנונימית
בשמחה בהצלחה
באותו הנושא: