7 תשובות
אולי כן ואולי את באמת מצוננת בלי קשר
קיצר חכי לראות כמה ימים
קיצר חכי לראות כמה ימים
זה עדיין התופעות לוואי, אם זה לא עובר תוך כמה ימים לכי לרופא/ה
שואל השאלה:
עכשיו התחילה לי כאב בטן
עכשיו התחילה לי כאב בטן
אנונימית
למה אתם מחליטים שאף סתום זה תופעת לוואי לחיסון?
זו קביעה רפואית ויכול להיות גם מקרה.
זו קביעה רפואית ויכול להיות גם מקרה.
כן, זה תופעות לוואי, זה יעבור תוך כמה ימים
הגיוני
זה תופעות לוואי
באותו הנושא: