8 תשובות
בטח שזה טוב וכן ממש גאים בך!!
זה מדהים!! כל הכבוד
שואל השאלה:
אין לכם מושג כמה התשובות שלכם חשובה לי, תודה רבה3>
אין לכם מושג כמה התשובות שלכם חשובה לי, תודה רבה3>
אנונימית
שואל השאלה:
^^ מחקתי רשתות חברתיות בשביל עצמי ואך ורק בשביל עצמי.. רק רציתי לשמוע שגאים בי מאחר שאין לי חברים שיגידו את זה או משפחה שיעניין אותם
^^ מחקתי רשתות חברתיות בשביל עצמי ואך ורק בשביל עצמי.. רק רציתי לשמוע שגאים בי מאחר שאין לי חברים שיגידו את זה או משפחה שיעניין אותם
אנונימית
כל הכבוד אהובה! גאה בך בטירוףף ואם את צריכה משהו תמיד תכתבי לי אני חסרת חיים שכל הזמן בסטיפס אז רוב הסיכויים שאני אהיה זמינה :-) 3>
טוב שלך❤❤
אנונימית
כל הכבוד לך! גאים בך!
היי , נעים להכיר !!!
אני מצטערת ככ לשמוע עלמה שאת עוברת כרגע,- ואם את צריכה תמיכה כלשהיא אני תמיד זמינה 3>
אל תפגעי בעצמך זו לא הדרך,אם כל הקושי , חבל שתסבלי זה לא מגיע לך ❤
אני מצטערת ככ לשמוע עלמה שאת עוברת כרגע,- ואם את צריכה תמיכה כלשהיא אני תמיד זמינה 3>
אל תפגעי בעצמך זו לא הדרך,אם כל הקושי , חבל שתסבלי זה לא מגיע לך ❤
באותו הנושא: