6 תשובות
בדרך כלל אצל דתיים וחרדים לומדים יותר לעומק עם יותר פרשנים ויותר חומר
יש כאלה שבא להם בקלות מקצוע כמו תמך והם לא ירגישו בהבדל אבל יש כאלה שהתחנך של הדתיים יהיה להם יותר קשה...
שואל השאלה:
עכשיו אני מבינה למה אף אחד כאן לא מבין אותי
אנונימית
כן ברור. בדתי/חרדי זה יותר משמעות מעבר של המילים-רשי, רמב"ן,מצודות, ספורנו וכו'. אצל חילונים זה יותר הסיפורים עצמם, בלי התעמקות.
כן
יש בגרויות שהם מתואמות לבתי ספר שמוגדרים כממלכתיים ויש בגרויות שהם מותאמות לבתי ספר דתיים.
כנראה שבבית ספר רגיל את תעשי 2 יחידות לימוד בתנך אבל בית ספר רגיל 5 יחידות לימוד.
בנוסף בבתי ספר דתיים, השיעורים יהיו אחרים משיעורים של בית ספר רגיל (שיעורים שהם יותר נודעים ליהדות ותורה) והמגמטץ מאוד מצומצמת ובמקום שיהיה לך ביולגיה יהיה לך תושבע (תורה שבעל פה).
גם מקדישים יותר זמן לתפילות ולדברים כאלו בבוקר ובצהריים .
דתיים יותר קשה
כמה שידוע לי אצל דתיים זה 5 יח"ל ואני לא בטוחה כמה זה אצל חילונים