התחברות
הרשמה
מי שעשה את ההצגה של הפרויקט אקסס במחשבים בכיתה י
איך ההצגה של זה הולכת? עוברים שדה שדה בטבלאות והשאילתות והכל? כי אצלנו זה פרזנטציה של 20 דקות.. זה קשה? יש לי את זה מחר ואני טיפה בלחץ
6 ביוני 2021, 19:20
בגרות
מדעי המחשב
בגרויות
access
5 יחידות
תשובה אחת
לא זה לא קשה, ואצלי לא עברו על השדות בכלל אלא רק על הטפסים עצמם אבל בתוך הטפסים יש גם טבלאות עם מידע אבל זה לא ממש שמסתכלים על זה יותר על העיצוב ושהכל במקום ועובד
ה
התחלה
באותו הנושא:
כמה יחידות זה הפרויקט באקסס לבגרות אם אני לומד במגמת הנדסת תוכנה?
יש פה משהו שעשה פרויקט גמר באומנות?.
אני צריכה לחשוב על רעיון לפרויקט באקסס.
מישהו שעשה את הפרויקט באקסס של כיתה י במחשבים
הייתם מעוניינים לשלם למישהו שיעשה לכם את הפרויקט באקסס- תכנון ותכנות מערכות מידע?
מי שעשה את הפרויקט של ה30% לבגרות באנגלית- על איזה נושא עשיתם?
אנשים שעשו עבודה באקסס במגמת מחשבים?
עשיתם את הפרויקט במחשבים בכיתה י באקסס אם כן זה היה קל/קשה?
מישהו פה עשה מאמר טיעון על הפרויקט מחויבות אישית?
היי, מישהו עשה את הפרויקט של אנגלית 5 יחל?
מי עשה פה פרוייקט מערכת מידע באקסס במחשבים על מה עשיתם וכמה קיבלתם ?מעניין אותי לדעת...