6 תשובות
זה לא הרבה בכלל
לא מספיק)):
לא זה רגיל
תמשיכ/י בעבודה הטובה
ותמיד תזכר/י שהחיים לא שווים דבר בלי אבוקאדו
תמשיכ/י בעבודה הטובה
ותמיד תזכר/י שהחיים לא שווים דבר בלי אבוקאדו
זה עדיין נחשב קצת לחצי יום, נסי לאכול קצת יותר ביניים או ירקות ופירות בקטנה אבל תאכלי דברים שישביעו אותך.
לא הרבה בכלל הכל טוב
בכלל לא-
באותו הנושא: