6 תשובות
3-4
הכול טוב זה יורד ישר אחרי המחזור אבל
הכול טוב זה יורד ישר אחרי המחזור אבל
אנונימית
זה אינדובידואלי. יש בנות שלא עולות בכלל.
יש כאלה שיעלו כמה מאות גרמים יש כאלה שקילו-קילו וחצי. זה משתנה.
יש כאלה שיעלו כמה מאות גרמים יש כאלה שקילו-קילו וחצי. זה משתנה.
לא עולים
מה שנראה לך כמו משקל עודף בחלק התחתון של הבטן זאת נפיחות. ואם יש קילו שתיים זה משקל של מים עודפים בגוף.
מה שנראה לך כמו משקל עודף בחלק התחתון של הבטן זאת נפיחות. ואם יש קילו שתיים זה משקל של מים עודפים בגוף.
תלוי כמה את אוכלת.. אני לאמעולם כי אני לא אוכלת מוגזם במחזור
את אולי מדברת כל הנפיחות בבטן?
כי אצל כל אחת זה שונה, אני יורדת במחזור לדוגמא
כי אצל כל אחת זה שונה, אני יורדת במחזור לדוגמא
זה בעיקר נפיחות, זה לא בדיוק לעלות במשקל
באותו הנושא: