התחברות
הרשמה
הגיוני שאחותי בהירה יותר ממני?
בצבע עור
13 ביוני 2021, 18:44
משפחה
אחיות
הורים
3 תשובות
כן
ג
ג'ס (אתה)
כן
ח
חתול חלל
אכן כן
R
ROCK STAR
באותו הנושא:
חברה של אחי אתיופית שלמה והיא יותר בהירה ממני ואני חצי תמניה חצי מרוקאית איך זה הגיוני? לא בקטע גזעני
הגיוני שאחותי התאומה יותר שאפה ממני?
אחותי הקטנה יותר גבוהה ממני בהרבה! זה הגיוני?
אחותי יותר גבוהה ממני, זה הגיוני?
אחותי בת 12( 1.80!!) ואני בת 18( 1.58) זה הגיוני שהיא גבוהה ממני ב22 ס"מ?
הגיוני שיש לי גנים של פס בבטן ולאחותי שהיא יותר רזה ממני אין ?
אחותי בת 10 והיא יותר גבוהה ממני (אני בת 17) זה הגיוני?
זה הגיוני שאחותי הקטנה יותר חזקה ממני? (היא יותר נמוכה ממני)
למה אחותי כל הזמן אומרת לי שאני מכוערת ושהיא נראית יותר טוב ממני ויותר חכמה ממני?
אחותי עושה לאחות של חבר שלה יותר ממה שהיא עושה לי הגיוני שאני נפגעת?
אני יותר גבוהה ויותר חזקה מאחותי הגדולה (בהפרש גדול) זה הגיוני?