7 תשובות
שואל השאלה:
אז בשביל מה נותנים כמה דק לפני?
אנונימית
כדי שתוכלי לארגן לעצמך את הדברים ולראות את המצגת לפני ועל מה היא
הרי עדיף שלא תציגי ישר על ההתחלה שאת פעם ראושנה רואה את המצגת
את צריכה לראות ולהבין על מה את עושה כדי שיהיה לך יותר קל להעביר את זה בצורה טובה
שואל השאלה:
תודה!!
אנונימית
בכיף, ובהצלחה !!
הם יביאו לך מצגת מוכנה, בזמן ההדרכה את תראי את המצגת ויהיה לך שם כתוב הכל
אם תרצי תוכלי להוסיף דברים משלך
שואל השאלה:
מה אבל חשבתי שאני אמורה להכין את מה שאני אומרת.. אני צריכה להכין את זה בתוך מצגת?
אנונימית
מצגת במחשב שאת קוראת ומציגה