7 תשובות
לא כת , יותר שטיפת מוח.
דרך אגב אל תכלילי
דרך אגב אל תכלילי
לא אבל הם מאמינים לקונספירציות
חח לא הם פשוט לא סומכים על החיסון
הם לא בהכרח חושבים שיש שם מכשירי מעקב או משהו הם פשוט מפחדים להכניס לגוף משהו חדש
הם לא בהכרח חושבים שיש שם מכשירי מעקב או משהו הם פשוט מפחדים להכניס לגוף משהו חדש
נראה לי הם פשוט נואשים ללכת נגד ביבי, וביבי הביא תחיסונים (והוציא אותנו מקורונה כאשר במדינות אחרות המגפה עדיין משתוללת)
אז עכשיו הם מתנגדים לחיסון כדי למרוד נגד ביבי.
קיצור זה כמו שבחרו את לפיד וכל הליצנים רק כדי שביבי, שהיה טוב לישראל, יצא מהמשרד.
אז עכשיו הם מתנגדים לחיסון כדי למרוד נגד ביבי.
קיצור זה כמו שבחרו את לפיד וכל הליצנים רק כדי שביבי, שהיה טוב לישראל, יצא מהמשרד.
אנונימית
ממש לא.
מותר לחשוב.
מותר לחשוב.
compass, אכן מותר לחשוב.
אתם באותה קטגורית חשיבה של האנשים שחושבים שכדור הארץ שטוח וש2+2 זה 3 בסתר.
זה נקרא "התנגדות למדע"
אתם באותה קטגורית חשיבה של האנשים שחושבים שכדור הארץ שטוח וש2+2 זה 3 בסתר.
זה נקרא "התנגדות למדע"
אנונימית
1 אני חושב שהוא עגול
2 אני יודע שזה 4 ולא 3
3 אתה ישר מחליט מה אני חושב. מניח שלא בדקת את התאוריה נכון? אז איזו זכות דיבור יש לך בנושא?
אני בדקתי הכל. הודעתי למסקנה. אתה אמנם אומר אני לא צריך לבדוק. אבל אתה פשוט מפחד מהאמת.
2 אני יודע שזה 4 ולא 3
3 אתה ישר מחליט מה אני חושב. מניח שלא בדקת את התאוריה נכון? אז איזו זכות דיבור יש לך בנושא?
אני בדקתי הכל. הודעתי למסקנה. אתה אמנם אומר אני לא צריך לבדוק. אבל אתה פשוט מפחד מהאמת.
באותו הנושא: