3 תשובות
זה לא בסדר, אבל אפשר להבין אותה.. סוף שנה כבר מלא לא באים.. זה לא שהיא עשתה את זה מחוסר אכפתיות אלא כי כנראה היא פשוט לא שמה לב
לא זה לא בסדר מבחינתה מבחינה חוקית אחרי 3 ימים היא אמורה להתקשר
זה מעולה, יצאת מזה חחח
באותו הנושא: