9 תשובות
מדריכת ח
אנונימית
מלא מבקשים ח ביא
שואל השאלה:
כן זהו אצלי מלא רוצים את זה אבל אני רוצה משהו מאתגר יותר ועם יותר חשיבות (לא שזאת שנה לא חשובה אבל עדיין)
פשוט אומרים שכיתה יא עמוסה ברמותת אז מלחיץ אותי לקחת תפקיד קשה
אם את רוצה משהו מאתגר אז קורס נראנ לי
מאתגר זה בדרכך כלל כיתות ו או ד
אנונימית
שואל השאלה:
חחח השנה אני מדריכת ד
אבל אי אפשר להדריך הדרכה גבוהה בכיתה י' לא?
שואל השאלה:
אני עכשיו בכיתה י אז אני מדברת על שנה הבאה