4 תשובות
נראה לי עדיף לך לישון ולקום מוקדם
אני הייתי ממשיכה ללמוד עכשיו כי אני מצליחה ללמוד יותר טוב בלילה ולא בבוקר
לפי איך שאת מכירה את עצמך תחליטי..
תצליחי לקום בבוקר או שעדיף שתלמדי עכשיו
לפי איך שאת מכירה את עצמך תחליטי..
תצליחי לקום בבוקר או שעדיף שתלמדי עכשיו
העיקר להביא חומר פתוח טוב!
אני לא למדתי וזה הציל אותי וקיבלתי 93
אני לא למדתי וזה הציל אותי וקיבלתי 93
תראי אני הייתי ממשיכה ללמוד כי אני מעדיפה ללמוד 4 שעות מאשר לישון 4 שעות נטו כי השעות שינה לא מפריעות לי
את מכירה את עצמך תעשי את השיקולים שלך
את מכירה את עצמך תעשי את השיקולים שלך
באותו הנושא: