5 תשובות
זה לא לברוח זה לצאת,כן
למה לא בעצם
לך על זה
שואל השאלה:
תאמת שאני לא יצאתי מהבית יותר משלושה שבועות אז זה לא סתם פוזה ואני מעדיף להיות בחוץ שאין אף אחד כי אין מישהו שישפוט אותי יש הרבה סיבות ללמה אבל פוזה זה לא אחת מהם לול ^.^
תאמת שאני לא יצאתי מהבית יותר משלושה שבועות אז זה לא סתם פוזה ואני מעדיף להיות בחוץ שאין אף אחד כי אין מישהו שישפוט אותי יש הרבה סיבות ללמה אבל פוזה זה לא אחת מהם לול ^.^
שואל השאלה:
בסוף יצאתי לול תאמת ממש כיף ._.
בסוף יצאתי לול תאמת ממש כיף ._.
באותו הנושא: