9 תשובות
אני אישית מעדיפה שרירים בידיים על קוביות אבל כל אחד והטעם שלו :))
לא..
לדעתי גם השאלה מיותרת, מה שיותר מיותר זה להגיד "מכוער ומגעיל" כאילו זה בסדר להעביר ביקורת על גוף של אנשים כאילו אין השלכות
מסכימה לגמרי
לא מתה על קוביות
זה עניין של טעם
כל אחת והטעם שלנ
לגמרי
לפי דעתי קוביות זה לא מושך אני מעדיפה שחיפים
כל אחת והטעם שלו
אנונימי