6 תשובות
אם את שואלת אותי הרבה יותר עדיף לך לדבר איתו בקול כדי שישמע אותך .זה יהיה ההתרשמות הראשונית שלו
שואל השאלה:
אבל מה הקשר אחי לא שומעים אותי בטלפון הוא לא יבין כלום ממה שאני אומרת קצת הבנת הנקרא
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת ואני לא מתביישת פשוט בקושי שומעים אותי בשיחות טלפון כי יש לי בעיה בטלפון
אנונימית
בווצאפ אם אתה מתבייש , אם יש לך קול כריזמטי תתקשר וזה גם יותר מכובד שיחה
נכון אז במקרה הזה אין לך ברירה