6 תשובות
אם את שואלת אותי הרבה יותר עדיף לך לדבר איתו בקול כדי שישמע אותך .זה יהיה ההתרשמות הראשונית שלו
שואל השאלה:
אבל מה הקשר אחי לא שומעים אותי בטלפון הוא לא יבין כלום ממה שאני אומרת קצת הבנת הנקרא
אבל מה הקשר אחי לא שומעים אותי בטלפון הוא לא יבין כלום ממה שאני אומרת קצת הבנת הנקרא
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת ואני לא מתביישת פשוט בקושי שומעים אותי בשיחות טלפון כי יש לי בעיה בטלפון
אני בת ואני לא מתביישת פשוט בקושי שומעים אותי בשיחות טלפון כי יש לי בעיה בטלפון
אנונימית
בווצאפ אם אתה מתבייש , אם יש לך קול כריזמטי תתקשר וזה גם יותר מכובד שיחה
וואצפ
נכון אז במקרה הזה אין לך ברירה
באותו הנושא: