4 תשובות
זה שאלות רנדומליות וזה לא שונה מבחוץ.. יש כאלה שיהיה להם קשה ויש כאלה שיהיה להם קל.. צריך פשוט להתכונן לכל תרחיש שיצוץ
זה היה הדבר הכי קל בעולם
קשה מוגזם אני כמעט מתי מזה. עדיין רועדות לי הביצים
לא יודעת אם זה השתנה אבל אצלנו השאלות בתיאוריה דרך הבית ספר באמת היו רק על הסחות דעת בנהיגה וזה כן היה היגיון אבל כל עוד תרגלת את השאלות הכל בסדר
באותו הנושא: