התחברות
הרשמה
מה הסיכויים שלי לפתח תסמינים קשים אם אני נידבקת בקורונה ואני מחוסנת??
אפשר למות מהמחלה הזאת גם אם יש נוגדנים ומחוסנים??
21 ביוני 2021, 14:11
קורונה
וירוסים
מחלות
2 תשובות
סיכויים קלושים
ע
עדן חסון אהבת חייי
לפי מה שקראתי
ע
עדן חסון אהבת חייי
באותו הנושא:
תהיו כנים, מה הסיכויים לדבר כאן עם מישהי ואשכרה להצליח לפתח מזה קשר ?
מה הסיכוי להידבק בקורונה אם הייתי עם חולת קורונה בלי תסמינים בתוך חדר בלי מסכות?
אם הייתי במגע עם מישהו שהיה לו קורונה לפני שהוא פיתח תסמינים יש סיכוי להדבק?
ממש קשה לי בלי בראוניז אני מתחילה לפתח תסמיני גמילה הגוף שלי משתגע חברה מה עושים ניתן להזריק שוקולד או סוכר לוריד?
התחבקתי עם חולה קורונה לפני 5 ימים-אין לי שום תסמינים מה הסיכוי להידבק??
התקפה חרדה קשים יכולים להיות גם בלי תסמינים?
אפשר לפתח תסמינים של קורונה גם אחרי 10 ימים?
אחרי כמה ימים בדרך כלל מפתחים תסמינים לקורונה?
בגדול השאלה שלי היא מה הסיכויים ששכחתי טמפון בפנים לפני חודש ואין שום תסמינים
היה לי לפני שבוע תסמינים מה הסיכויים שאני חיובי?
אבא שלי מפתח תסמינים לקורונה