4 תשובות
השנה (כיתה י"א), בהיסטוריה.
שנה הבאה (י"ב) אני ניגש לבגרות פנימית בכימיה, וכנראה גם בספרות ובאזרחות.
שנה הבאה (י"ב) אני ניגש לבגרות פנימית בכימיה, וכנראה גם בספרות ובאזרחות.
שואל השאלה:
כיף לך!
כיף לך!
ליטרלי שום מקצוע
הסטוריה ספרות ופיזיקה
באותו הנושא: