5 תשובות
- לשים את זה ממש בקצה ולשתות מלא עד שנבלע
- לשים בגלידה
- לשים בגלידה
- לשים את זה ממש בקצה ולשתות מלא עד שנבלע
- לשים בגלידה
- לשים בגלידה
תבדקי בהוראות של הכדור אם אפשר לחצות את זה ל2 זה יותר קל
פשוט תשימי בלשון מאחורה ותשתי מלא מים ותבלעי מהר
פשוט תשימי בלשון מאחורה ותשתי מלא מים ותבלעי מהר
בתור אחת שלא מצליחה לשתות כדורים ומפחדת אני מצאתי שיטה שלפחות טובה לי
כדור בשם פוינט הכי טוב
חוצה אותו לחצי
שמה חצי אחד בפה על הלשון ושותה עם מים קרים אבל ממש קרים שיהיו
(ככל שהמים קרים לא מרגישים תכדור בכלל)
שותה מים ופשוט בולעת אל תפחדי לא תרגישי כלום
ואז את החצי השני אותו הדבר.
זה הכדור הכי קל שיצא לי לשתות
כדור בשם פוינט הכי טוב
חוצה אותו לחצי
שמה חצי אחד בפה על הלשון ושותה עם מים קרים אבל ממש קרים שיהיו
(ככל שהמים קרים לא מרגישים תכדור בכלל)
שותה מים ופשוט בולעת אל תפחדי לא תרגישי כלום
ואז את החצי השני אותו הדבר.
זה הכדור הכי קל שיצא לי לשתות
אנונימית
אני גם לא מצליחה אז פשוט לקחתי מים והמסתי את
זה כמעט לא מרגישים כלום והכדור עדיין עובד
זה כמעט לא מרגישים כלום והכדור עדיין עובד
באותו הנושא: