29 תשובות
זה משתנה מאדם לאדם, לכל אחד יש סף כאב שונה..
אני מתה לעשות ולא מרשים ליי
אמרו לי שזה לא ממש כואב
עשית לי חשק
זה כואב בקטנה ממש רק כשהוא מכניס
אני בין ולא בת ואני יודע 'עגילים מורידים מהערך של הילדה בגלל שהם מראים על חוסר בטחון עצמי של המראה והבנים רוצים מישהי עם בטחון עצמי במראה שלה
אני בן
שעגילים
עגילים זה לא יפה
איזה שטויות אני מתה, זה שאתה לא אוהב מעניין את הביצה ובנות לא עושות את זה בשביל בנים, עושות את זה כי ככה הן רוצות
רק בנים יכולים להגיד מעניין לי את הבייצה בנות יכולות להגיד מעניין לי את הביציות
טוב אחי
שואל השאלה:
אחי עגילים לא מורידים מהערך של הילדה בשום אופן.
איך זה מראה על חוסר בטחון בדיוק?
ונראלך שאנחנו פ*קינג נכניס מחט לטבור בשבילכם? באיזה סרט אתה חי.
אנחנו עושות כי זה מוסיף מאוד, זה מעדן את הבטן וזה ממש יפה.
תפסיקו לחשוב שכל דבר אנחנו עושות בגללכם
אחי עגילים לא מורידים מהערך של הילדה בשום אופן.
איך זה מראה על חוסר בטחון בדיוק?
ונראלך שאנחנו פ*קינג נכניס מחט לטבור בשבילכם? באיזה סרט אתה חי.
אנחנו עושות כי זה מוסיף מאוד, זה מעדן את הבטן וזה ממש יפה.
תפסיקו לחשוב שכל דבר אנחנו עושות בגללכם
אנונימית
אני לא הומו
שואל השאלה:
אגב, הליקס יותר כואב מעגיל בטבור?
כי עשיתי הליקס עם אקדח לפני שנה בערך והדיקור עצמו לא ממש כאב, רק אחרי כמה שניות שרף לי וכזה..אבל ההחלמה הייתה נוראית
אגב, הליקס יותר כואב מעגיל בטבור?
כי עשיתי הליקס עם אקדח לפני שנה בערך והדיקור עצמו לא ממש כאב, רק אחרי כמה שניות שרף לי וכזה..אבל ההחלמה הייתה נוראית
אנונימית
כבר עשית אבל בחיים אל תעשי אקדח במקומות כאלה אם בכלל, לא טוב ואני לא עשיתי הליקס אז לא יכולה להשוות לך אבל בטבור זה באמת בקטנה
עשיתי זה כואב כמו חיסון בערך
שואל השאלה:
אני ראיתי עכשיו סרטונים ביוטיוב ויש בנות שצרחו מכאבים ואני מפחדת.
גם הפריסר שאחותי עשתה אצלו הוא עשה אצ זה לאט ואחותי אמרה שזה ממש כואב. ואני רוצה לעשות אצלו אבל הוא מכניס את המחט לאט וכאילו כל התהליך של הדקירה של המחט עד העגיל לקח בערך 2 דקות וזה הרבה
אני ראיתי עכשיו סרטונים ביוטיוב ויש בנות שצרחו מכאבים ואני מפחדת.
גם הפריסר שאחותי עשתה אצלו הוא עשה אצ זה לאט ואחותי אמרה שזה ממש כואב. ואני רוצה לעשות אצלו אבל הוא מכניס את המחט לאט וכאילו כל התהליך של הדקירה של המחט עד העגיל לקח בערך 2 דקות וזה הרבה
אנונימית
אז הוא דפוק אל תעשי אצלו, והן סתם בכייניות אם יש לך קצת כוח סבל את מסודרת
שואל השאלה:
לא הוא לא. הוא ממש נחמד פשוט ראיתי עכשיו סרטונים ויש כאלה שלוקח להם ממש שניה להכניס את המחט ולו לוקח כמה שניות. ושלא תביני לא נכון, הוא מקצועי ומומחה.
אני יכולה לבקש ממנו שיכניס מהר את המחט?
לא הוא לא. הוא ממש נחמד פשוט ראיתי עכשיו סרטונים ויש כאלה שלוקח להם ממש שניה להכניס את המחט ולו לוקח כמה שניות. ושלא תביני לא נכון, הוא מקצועי ומומחה.
אני יכולה לבקש ממנו שיכניס מהר את המחט?
אנונימית
זה לא עניין של נחמד או לא נחמד, חבל שתסבלי יותר, אבל כל מקרה תבקשי
שואל השאלה:
את עשית עגיל בטבור?
את עשית עגיל בטבור?
אנונימית
כן
שואל השאלה:
וזה כאב? הכניסו לך את המחט מהר והוציאו?
וזה כאב? הכניסו לך את המחט מהר והוציאו?
אנונימית
שמעי החדירה זה שניה, משאירים אולי בשביל להכניס את העגיל אם לזה את מתכוונת, אבל לא שעה
בכיף 3>
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית
תאמת גם השירות עוזר ומרגיע, אם יהיה לך יותר נוח אצלו תעשי וזהו, זה בכל מקרה בקטנה אין לך מה לדאוג
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם לעשות אצלו כי אני רוצה שיכניסו לי ישר את המחט ואני לא כלכך אסבול אבל מצד שני אני כן רוצה כי הוא מעניק כזה חום והוא ממש נחמד ואני יודעת שזה לא קשור
אוף אני לא יודעת מה לעשות.
אולי אני גם בכלל לא אסבול?
אני לא יודעת אם לעשות אצלו כי אני רוצה שיכניסו לי ישר את המחט ואני לא כלכך אסבול אבל מצד שני אני כן רוצה כי הוא מעניק כזה חום והוא ממש נחמד ואני יודעת שזה לא קשור
אוף אני לא יודעת מה לעשות.
אולי אני גם בכלל לא אסבול?
אנונימית
באותו הנושא: