7 תשובות
ימים יגידו
איך ידעתי שזה יחזור דווקא בחופש הגדול
לצערי נראה שכן. אני גרה ליד בנימינה, וחצי מאנשים באזור בבידוד, כולל אח שלי. אבל אי אפשר באמת לדעת בוודאות עד שזה יקרה.
מקווים מאוד שזה רק משהו קטן ולא מסיבי
יש מצב.
אני עדיין לא סגור על זה אם זייפו את ההתפרצות בשביל לחסן את הילדים (המנות תיכף פג תוקף). או שרוצים עוד סגר בחגים. הכל לפי התוכניות של הרשעים והבונים החופשיים.
כן)':
אוף עד שיצאתי מהסגר
תגובה מעליי,וטפ^
וטפ? אמרו בחדשות חח... המנות פג תוקף וחייבות להינתן עד סוף יולי. בדוק בעצמך.