17 תשובות
קלה רצח
לא
לא קשה בכלל.. בהצלחה
לא
לא קשה אבל צריך להשקיע
שואל השאלה:
אז סתם מלחיצים אותנו?
אז סתם מלחיצים אותנו?
כן^^
אנונימית
אם אתה לומד זה קל
כן
אני לא למדתי בכלל בט' לא השקעתי, וסיימתי ממוצע 90
אני לא למדתי בכלל בט' לא השקעתי, וסיימתי ממוצע 90
בדיוק סיימתי ט אחלה כיתה בעיקרון הייתי בזום אבל מבחינת מתמטיקה צריך ממש להשקיע כל השאר דיי קל בהצלחה :)
שואל השאלה:
מחצית א' משפיעה על התיכון? או שמחצית ב' יותר משפיעה?
מחצית א' משפיעה על התיכון? או שמחצית ב' יותר משפיעה?
לא משפיע בכלל.. מחצית ב' משפיעה בקטנה על כיתה י' אבל בכיתה י' אפשר לשפר הכל
זה לא משהו משמעותי..
בכיתה י' תתחילי להשקיע
זה לא משהו משמעותי..
בכיתה י' תתחילי להשקיע
לא, סתם מלחיצים :)
סליחה על הוברות, אבל את לא בת 13?
לשאלה: לא, לפי מה שאני יודעת היא לא כזו קשה.
לשאלה: לא, לפי מה שאני יודעת היא לא כזו קשה.
שואל השאלה:
אני בת 13, למה?
אני בת 13, למה?
זה לא קשור למחציות
מה שאולי (גם לא מחייב) משפיע על התיכון זה המבחנים של החלוקה ליחידות במתמטיקה ואנגלית
מה שאולי (גם לא מחייב) משפיע על התיכון זה המבחנים של החלוקה ליחידות במתמטיקה ואנגלית
לא ככ
באותו הנושא: