התחברות
הרשמה
אני צריכה ללמוד לבגרות מחר ואני עייפה בטירוף וקפה לא עוזר לי להתרכז... שוקולד יכול לעזור לי?
23 ביוני 2021, 19:26
הכנה למבחן
4 תשובות
כןן ברור
6
6badbich9
כן ועדיף מריר
ל
ליודעת מה לכתוב
שוקולד כן
תניחי את הטלפון בצד
C
ChocoChan
כן, שוקלוד מריר עוזר מאוד
L
Loud Silence
באותו הנושא:
ללמוד לבגרות או לישון?אני לא ממש עייפה
בבקשה עזרה אני ממש עייפה ואני צריכה ללמוד לסוציולוגיה יש לי מתכונת ביום שני והמון חומר ובקושי יש ימים ללמוד כי המורה רעה
אני צריכה ללמוד אל כל החומר של ביולוגיה לבגרות מההתחלה, ממה להתחיל ?
יש לי מחר בגרות ואני ממש עייפה ויש לי עוד ללמוד, מה לעשות?
איך להתעורר?ממש מתפוצץ לי המוח ואני צריכה ללמוד למתכונת ואני גם טיפונת עייפה
מה כדאי לי לישון עכשיו ולקום מחר בבוקר ללמוד לבגרות חשובה או ללמוד עכשיו עד 12 ואז לישון(למרות שאני קצת עייפה)
אני צריכה לקום מחר ב6 בבוקר יש לי בגרות ואני אפילו לא עייפה מה אני עושה
אני צריכה עכשיו ללמוד למבחן ואני ממש עייפה איך להתעורר שאני אצליח להתרכז?
לישון אם אני צריכה לקום ב6 וחצי או ללמוד?אני לא ממש עייפה...
אני ממש עייפה ואני לא מצליחה לישון בכלל ואני חייבת ללמוד לבגרות מה עושים??
אני צריכה להקים את עצמי ללמוד לבגרות במתמטיקה איך עושים את זה?