5 תשובות
שואל השאלה:
^אבל מתישהו הוא צריך ללמוד לעלות על לכביש עם תנועה, איך הם עושים זאת?
^אבל מתישהו הוא צריך ללמוד לעלות על לכביש עם תנועה, איך הם עושים זאת?
אנונימי
לא, אני אתאר לך איך השיעור הראשון מתחיל
המורה: תעלה על הקטנוע, זה ברקס זה גז, יאללה תתחיל לעשות פה סיבובים (מגרש כזה)
המורה: תעלה על הקטנוע, זה ברקס זה גז, יאללה תתחיל לעשות פה סיבובים (מגרש כזה)
אפאחד לא עןלה איתו, לא בשיעורים ולא בטסט.... מביאים לו אופנוע ואומרים לו סע פחות או יותר... בהצלחה
שואל השאלה:
בגיל הזה
בגיל הזה
אנונימי
לאט לאט מתקדמים
באותו הנושא: