4 תשובות
תנהגי כמו שהיית רוצה שאחרים ינהגו כשאת יושבת.
תהיי מרוכזת וממוקדת.
קודם כל בהצלחה!
תנשמי עמוק, הכל בסדר, פשוט תנהגי בדיוק כמו שנהגת בשיעורי נהיגה שלך, תשתדלי לא להסתכל על הבוחן אלא רק על הכביש, וגם אם לא תעברי תמיד אפשר לעשות עוד פעם ולבקש עוד שיעור שתיים של נהיגה.
אנונימית
עצירה מלאה במעבר חציה גם אם אין שם אף לא אדם
אנונימית
תשכחי את הלחץ.
תרגעי.
ותעברי.
בהצלחה.