4 תשובות
שואל השאלה:
הפחד שלי בלעשות את זה שהמזכירה תגיד למורה ואז המורה יתעצבן או משהו על זה שלא שאלתי אותו
אנונימי
אתה יכול לדעתי זה מיותר כי לא יקדימו
עדיף לפנות ישירות למורה
לא לגיטימי
עדיף לפנות למורה