7 תשובות
תלוי אבל קצת
מתוך 10? 60,000.
אנונימי
ילדותי מאוד
לא ילדותי יש סיבה לזה שיצרו את האפשרות לחסום אנשים.
אנונימי
שואל השאלה:
לכל מי שאומר שזה ילדותי -
אני צריכה לצאת על הבחור הזה ולקלל אותו ולהיסתכן בחסימה ? רק כי הוא חושב שמה שאני עוברת זה מצחיק ושמותר לו לזלזל בי ככה ?
אנונימית
לא פשוט תחסמי תחסכי לכצמך כאבי ראש
לא ילדותי בכלל