6 תשובות
לדעתי זה רע כי צריך לישון בשעה הזאת. צאי לריצה עכשיו
לא מומלץ, תשמרי על עצמך
לא.
שואל השאלה:
אני לא יכולה יותר מוקדם
אני לא יכולה יותר מוקדם
אנונימית
לא, אפילו המזג אוויר נעים אבל ממליצה לך ב11-12 שלא תלכי לישון מאוחר מדי
באותו הנושא: