6 תשובות
למה עשית דבר כזה
לא נורא אם לא קרה כלום.
אבל מגעיל ומסוכן.
תשתדלי שלא פעם הבאה כי את יכולה להיחנק
לאא את יכולה להיחנק למוות
איך הצלחת? תמיד שאני ישנה עם מסטיק זה נדבק לי לשיער בבוקר
כן.. היית יכולה להיחנק או שזה היה נדבק לך בשיער או משהו (קרה לי. זה נוראי.)
גם לי פעם קרה שנרדמתי עם מסטיק ושהתעוררתי לא הבנתי מה יש לי בפה
אבל בכללי זה לא נורא