6 תשובות
נשמע טעים, בתיאבון:)
מה שבא לך טוב במאנץ של הלילה הולך ;)
כן. בתיאבון.
ברור בתאבון
עשית לי חשק גם לכריך כזהה
כן נשמע סבבה