8 תשובות
שלא שמת אותו נכון,תוציאי ותנסי לשים אחד חדש.
אז אל תשימי סתם יכאב לך
תחזרי לפדים
תחזרי לפדים
נראה לי עדיף לך להוציא, תנסי פעם הבאה שוב אבל אם לא טוב לך אז מציעה לך שלא
שואל השאלה:
אני חייבת לשים טמפון כי יש לי משהו דחוף שפד ימנע ממני את זה.
קיצור, ניסיתי כבר להוציא ולשים שוב ואותו הדבר..
אני חייבת לשים טמפון כי יש לי משהו דחוף שפד ימנע ממני את זה.
קיצור, ניסיתי כבר להוציא ולשים שוב ואותו הדבר..
אנונימית
זה בגלל שהשרירים שלך לא רפויים את חייבת להיות רגועה, תוציאי את הטמפון ותרטיבי את האזור עם מים חמים אחכ קחי טמפון ותיהיה רגועה זה חשוב ותדחפי עד שלא רואים את הטמפון ושהחוט יהיה בחוץ
שואל השאלה:
אבל אני רגועה אוף פשוט רק רוצה שזה יכנס
אבל אני רגועה אוף פשוט רק רוצה שזה יכנס
אנונימית
שואל השאלה:
אני אנסה שוב
אני אנסה שוב
אנונימית
אם את רגועה אז יכאב לך בקטנה אבל אם תמשיכי לדחוף זה יעבור לא יהיה לך בכלל כאב, בהצלחה:)
באותו הנושא: