4 תשובות
את ממש לא צריכה להתבאס את תקבלי מתישהו וזה קצת כואב לכל אחת זה שונה אבל הכל יהיה טוב
זה תלוי בכל אחת זה בא שונה אין לך מה להתבאס ולהסתכל על אחרות כל אחת והזמן שלה
תגידי תודה שעדיין לא קיבלת אני מרגישה דקירות בבטן בכלל המחזור הזה
אנונימית
תשמעי, היום קיבלתי מחזור בגיל מוקדם, זה לא וואו כיף כי יש לך קצת כאבים אבל כיף לדעת שאת יכולה להביא ילדים לעולם d: אבל אצל כל אחד זה שונה !! לכל אחת יש גוף שונה מישל אישה \ נערה אחרת. אני תמיד אומרת להצטייד בתיק קטן של פדים או טמפונים כי זה תמיד בא בבום אבל יאפ זה הכל d:
באותו הנושא: