23 תשובות
להמשיך הלאה
שואל השאלה:
אני לא ישלח לו הודעה כי הוא ליטרלי ילד מביך מהבויז מהכיתה שלי
אני לא ישלח לו הודעה כי הוא ליטרלי ילד מביך מהבויז מהכיתה שלי
שואל השאלה:
פשוט היום יצא לי ממש מגע פיזי איתו ובאותו הרגע פשוט נסיתי שלא לקחת לו את היד ולהחזיק אותה
פשוט היום יצא לי ממש מגע פיזי איתו ובאותו הרגע פשוט נסיתי שלא לקחת לו את היד ולהחזיק אותה
פשוט תזכור מה הדברים הרעים שבו
שואל השאלה:
אופס הוא סטרייט אופס יש לו חברה
אופס הוא סטרייט אופס יש לו חברה
פשוט תנסה לשכוח ממנו
תתרכז בדברים שלך ואל תחשוב עליו בכלל לא משנה כמה אתה שונא אותו
תתרכז בדברים שלך ואל תחשוב עליו בכלל לא משנה כמה אתה שונא אותו
אשלח*
שואל השאלה:
לא כזה קל להמשיך העלאה
לא כזה קל להמשיך העלאה
שואל השאלה:
מזל שיש את ניקי להציל אותי
מזל שיש את ניקי להציל אותי
אני אגיד לך מה מעצבן,
זה שאתה משתמש בעובדה שאתה גיי כדי למשוך תשומת לב.
זו לא שאלה רצינית ואתה לא באמת מחפש תשובות, אם השאלה הייתה בכמת קשורה לקראש שלך ולא לעובדה שאתה גיי ורוצה לספר לנו ושנתייחס לזה לא היית שם בתגיות שלוש תגיות שצועקות "אני גיי!", אלא היית שם תגיות שקשורות לקראשים, עצות, התגברות התמודדות, וכו.
לאף אחד לא אכפת שאתה גיי, אבל כמובן חשוב לך למצוא דרכים (מאד מאולצות) להודיע לכל מי שסביבך שאתה גיי כדי שכולם ידעו ויתייחסו לעובדה הזאת.
זה מעצבן.
ולאף אחד לא אכפת.
ועכשיו בדיחה:
גיי וצמחוני נכנסו למסעדה,
איך אני יודע?
כי הם דאגו להכריז את זה ברגע שהם נכנסו.
זה שאתה משתמש בעובדה שאתה גיי כדי למשוך תשומת לב.
זו לא שאלה רצינית ואתה לא באמת מחפש תשובות, אם השאלה הייתה בכמת קשורה לקראש שלך ולא לעובדה שאתה גיי ורוצה לספר לנו ושנתייחס לזה לא היית שם בתגיות שלוש תגיות שצועקות "אני גיי!", אלא היית שם תגיות שקשורות לקראשים, עצות, התגברות התמודדות, וכו.
לאף אחד לא אכפת שאתה גיי, אבל כמובן חשוב לך למצוא דרכים (מאד מאולצות) להודיע לכל מי שסביבך שאתה גיי כדי שכולם ידעו ויתייחסו לעובדה הזאת.
זה מעצבן.
ולאף אחד לא אכפת.
ועכשיו בדיחה:
גיי וצמחוני נכנסו למסעדה,
איך אני יודע?
כי הם דאגו להכריז את זה ברגע שהם נכנסו.
אנונימי
שואל השאלה:
דבר ראשון, אתה מביך דבר שני אתה באמת כל כך נפגעת ממישהו או סתם שונא הומואים בשביל לכתוב הודעה כזאת ארוכה שסתם תגרום לי לבכות כל הלילה? זה עודה לך טוב? אומנם שאני יודע טוב מאוד מה אני אני לא מגדיר את עצמי מכיוון שאני לא חייב לאף אחד שום דבר ומשיכה מינית זאת כולה משיכה מינית, שקטל מילים לפני שאתה כותב, יש בנאדם מאחורי המסך שניסה רק לחפש פה תמיכה באנונימיות כי הוא מפחד נורא, אבל הבנאדם מאחורי המסך לא קיבל את זה בסוף, הוא סתם הולך לבכות כל הלילה עכשיו במחשבה שמשהו בו לא טוב
דבר ראשון, אתה מביך דבר שני אתה באמת כל כך נפגעת ממישהו או סתם שונא הומואים בשביל לכתוב הודעה כזאת ארוכה שסתם תגרום לי לבכות כל הלילה? זה עודה לך טוב? אומנם שאני יודע טוב מאוד מה אני אני לא מגדיר את עצמי מכיוון שאני לא חייב לאף אחד שום דבר ומשיכה מינית זאת כולה משיכה מינית, שקטל מילים לפני שאתה כותב, יש בנאדם מאחורי המסך שניסה רק לחפש פה תמיכה באנונימיות כי הוא מפחד נורא, אבל הבנאדם מאחורי המסך לא קיבל את זה בסוף, הוא סתם הולך לבכות כל הלילה עכשיו במחשבה שמשהו בו לא טוב
אל תשלח לו הודעה זה רק יפגע בך שוב , תנסה לא לחשוב עליוו
נותנים לו רגלית
והולכים עם ראש מורם לשיר ניקי מה זה זה
והולכים עם ראש מורם לשיר ניקי מה זה זה
שואל השאלה:
slayyyy
slayyyy
טוב אחי,
לך לבכות כל הלילה בגלל איש זר באינטרנט.
אבל אתה יודע מה זה אומר נכון?
זה אומר שצדקתי. אחרת זה לא היה מפריע לך.
אם הייתי כותב פה שאתה לימון ענקי ותפסיק להיות לימון ענקי, זה לא היה מפריע לך נכון?
לא היית "בוכה כל הלילה"?
זה כי אתה יודע שאתה לא לימון ענקי.
אבל כשאני כותב לך שאתה סתם מנסה לנפנף בזה שאתה גיי אתה כן בוכה,
למה?
כי אני כנראה צודק
לך לבכות כל הלילה בגלל איש זר באינטרנט.
אבל אתה יודע מה זה אומר נכון?
זה אומר שצדקתי. אחרת זה לא היה מפריע לך.
אם הייתי כותב פה שאתה לימון ענקי ותפסיק להיות לימון ענקי, זה לא היה מפריע לך נכון?
לא היית "בוכה כל הלילה"?
זה כי אתה יודע שאתה לא לימון ענקי.
אבל כשאני כותב לך שאתה סתם מנסה לנפנף בזה שאתה גיי אתה כן בוכה,
למה?
כי אני כנראה צודק
אנונימי
שואל השאלה:
ווטאפק
ווטאפק
תפסיק להיות לימון ענקי
אנונימי
מה שהיא אמרה ^
אופס הוא סטרייט
שואל השאלה:
גנכנגכנגענ ממש תודה למי שתמך ולאחד האנונימי לך תמצא חיים
גנכנגכנגענ ממש תודה למי שתמך ולאחד האנונימי לך תמצא חיים
שואל השאלה:
מסקנה: אתה בנאדם מביך ושפל חסר חברים מסכן שחושב שזה יעשה אותה גבר לרדת על אחרים
מסקנה: אתה בנאדם מביך ושפל חסר חברים מסכן שחושב שזה יעשה אותה גבר לרדת על אחרים
ניקי מינאז' המלכה העתידיתת slayy
טוב אחי
אנונימי
באותו הנושא: