16 תשובות
לא נראה לי
כן. הרוב פה שאלות טיפשיות לחלוטין.
כנראה שכן
לא רוב אבל יש כמה משועממים
בשעות האלה?
כן פשוט כן.
כן פשוט כן.
מי אומר טרול זה ספאם
ובלילה כן
ובלילה כן
אין לי מושג.
לא הרוב
אבל יש הרבה טרולים וזה מציק
אבל יש הרבה טרולים וזה מציק
בשעות האלה, 99% מהן הן טרול
בלילה כן
קראת לי טרול?!
חלק כן וחלק לא אבל לא נראה לי שהרב זה טרול
בשעות כאלה יש מלא
אנונימית
רוב התשובות אם כבר הן טרול
חח ברור
באותו הנושא: