10 תשובות
שואל השאלה:
סבבה הלכתי להסניף קפאין
בהצלחה!!
שמעי תכלס חופש ואם אין לך משהו לעשות היום,תלכי לישון עכשיו.
לאא לישון זה לחלשים
ניסיתי אתמול לישון באחד בלילה וקמתי בשש בערב, בהצלחה...
שואל השאלה:
עשיתי ספונג'ה חברים
ללכת לישון בערב
לישון עכשיו , גם ככה חופש
ללכת לישון בערב
זה יסדר לך את השעות שינה